مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-25اقتصادي

داخلی سازی 12 هزار قطعه در پتروشیمی بندر امام با کمک دانش بنیانها


پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) افزون بر داخلی سازی 12 هزار قطعه و 2 هزار و 350 مکانیکال سیال در این مجتمع، با 8 شرکت دانش بنیان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

- به نقل از وزارت نفت، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) ضمن شناسایی نیازهای خط تولید و با برنامه ریزی از پیش تعیین شده به منظور استفاده هرچه بیشتر از توان کارشناسان و شرکت های داخلی، هشت تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان در راستای داخلی سازی مواد شیمیایی، قطعات یدکی و تجهیزات منعقد کرد.

حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) در آیین امضای این تفاهم نامه ها اظهار کرد: از مجموع 125 هزار قطعه در این مجتمع، 42 هزار قطعه قابلیت ساخت داخل را دارند که از این تعداد تاکنون با استفاده ظرفیت و دانش کارشناسان و نخبگان کشور، 12 هزارقطعه و همچنین 2 هزار و 350 مکانیکال سیل داخلی سازی شده است.

وی ادامه داد: پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) در زمینه ساخت داخل و همکاری با سازندگان و تأمین کنندگان داخلی، پیشرو و ممتاز عمل کرده و این موضوع با رویکردی نوین در این مجتمع پتروشیمی نهادینه شده است.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) افزود: این تفاهم نامه ها برای حمایت دائمی از ساخت داخل در بخش های مختلفی نظیر مواد شیمیایی، قطعات یدکی و تجهیزات به مبلغ هفت میلیون یورو انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داخلی سازی 12 هزار قطعه در پتروشیمی بندر امام با کمک دانش بنیانها

داخلی سازی 12 هزار قطعه در پتروشیمی بندر امام با کمک دانش بنیانها