مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-25سياسي

بازرسی میدانی نماینده ویژه رییس جمهور از سواحل مازندران


رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد گفت: دسترسی مردم به ساحل آزاد شده یکی از موضوعات جدی است که باید به آن پرداخته شود.

- رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد گفت: دسترسی مردم به ساحل آزاد شده یکی از موضوعات جدی است که باید به آن پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین درویشیان که به منظور پیگیری اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر رعایت عقب نشینی از سواحل به مازندران سفر کرده است، گفت: پس از دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل از ساخت و سازهای غیرمجاز و رعایت حریم 60 متری سواحل دریا به استانهای شمالی سفر کرده ایم تا از نزدیک بر روند آزادسازی سواحل نظارت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان افزود: گزارش هایی به ما رسیده است که برخی از مستحدثات در حریم 60م تر هنوز تخریب نشده اند و از نزدیک این موارد را بررسی خواهیم کرد.

او در ادامه گفت: اگر مشکلات فنی و حقوقی موجب عدم عقب نشینی این درصد کم از مستحدثات باشد باید برطرف شود اما اگر بدون نکته فنی و حقوقی کوتاهی در این قضیه صورت گرفته باشد با متخلفان برخورد می شود.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد افزود: همه دستگاه ها در این دستور ملی همکاری لازم را داشتند و نکته مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی میدانی نماینده ویژه رییس جمهور از سواحل مازندران

بازرسی میدانی نماینده ویژه رییس جمهور از سواحل مازندران