مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-25اقتصادي

کشف کالای قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در ایلام


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق در این استان خبر داد.

- ، سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت سوخت قاچاق، کنترل و رصد قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، پس از هماهنگی قضایی و کنترل محورهای مواصلاتی استان و شناسایی و بازرسی از محل های دپو، اقلامی شامل 1200 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، یک دستگاه موتورسیکلت، 12 دستگاه لوازم خانگی، 6500 لیتر سوخت قاچاق، یک دستگاه موتور خودرو خارجی، 296 راس احشام سبک، 4 راس احشام سنگین، 375 قلم مواد خوراکی، 4 تن کود شیمیایی، 5200 نخ سیگارت قاچاق، و انواع کالای غیر مجاز را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 13 میلیارد و 847 میلیون ریال برآورد شده است که در این راستا 15 نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کالای قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در ایلام

کشف کالای قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال در ایلام