مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-25اقتصادي

نخستین پل کابلی بدون پایه گیلان تأمین اعتبار شد/ وعده افتتاح در سال 1401


با تأمین اعتبار تکمیل نخستین پل کابلی بدون پایه گیلان از محل مصوبات سفر رییس جمهوری، بارقه های امید برای بهره برداری از این پروژه در سال آینده شکل گرفته است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: ساخت پل کابلی آستانه اشرفیه از سال 1389 بر روی رودخانه سفیدرود و در کنار پل قدیمی آستانه اشرفیه آغاز شد.

این پل 160 متر طول، 13 و نیم متر عرض و 4 پایه 40 متری دارد و نخستین پل کابلی بدون پایه در گیلان است.

پل کابلی آستانه اشرفیه به عنوان اولین پل کابلی شمال کشور یکی از زیباترین و کارآمدترین پروژه ها بر روی رودخانه سپیدرود بوده که در نوع خود بی نظیر و دستاورد خوبی در حوزه های ابنیه های فنی است اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

نماینده عالی دولت در گیلان عصر پنجشنبه در بازدید از روند اجرای پل کابلی آستانه اشرفیه با اشاره اینکه بیش از 10 سال است این پروژه روی زمین مانده، گفت: اعتبار تکمیل این پل ارتباطی، از مصوبات سفر اخیر رییس جمهوری تأمین شده است تا مردم شاهد بهره برداری این پل از ابتدای خرداد 1401 باشند.

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: قبل سفر آیت الله دکتر رییسی به گیلان، از این پل بازدید و بررسی های لازم برای اختصاص میزان اعتبار اتمام و بهره برداری این پروژه پیش بینی شد، که هم اکنون تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پل کابلی بدون پایه گیلان تأمین اعتبار شد/ وعده افتتاح در سال 1401

نخستین پل کابلی بدون پایه گیلان تأمین اعتبار شد/ وعده افتتاح در سال 1401