مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-25حوادث

دستگیری قاچاقچیان چوب در شیراز


رییس منطقه حفاظت شده مُله ی گاله در شهرستان شیراز، با اشاره به شناسایی گروه های متخلف، از دستگیری قاچاقچیان چوب بلوط جنگلی و ذغال، طی هفته گذشته خبر داد.

- افتخارنیا گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شیراز مستقر در منطقه حفاظت شده مله گاله، در هفته جاری طی گشت و کنترل های شبانه روزی موفق به دستگیری 3 متخلف قطع درخت وتهیه زغال شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، او توضیح داد: ماموران یگان حفاظت مستقر درمنطقه حفاظت شده مُله ی گاله روز گذشته هنگام گشت زنی در کوه های شکفت و رمقان در کوهمره سرخی متوجه صدای اره برقی شده و پس از مدتی گشت و کنترل و پیاده روی، متخلف را شناسایی کردند.

او با بیان اینکه، متخلف یاد شده، اقدام به قطع 5 اصله از درختان بلوط و تهیه مقادیری هیزم با احداث 2حلقه کوره زغال کرده بود، گفت: این فرد خاطی با اره برقی روشن به ماموران یگانه حفاظت حمله ور و موجب ضرب و جرح یکی از ماموران شده و از محل گریخت.

افتخارنیا با بیان اینکه پس از تعقیب، فرد متخلف در یکی از روستاها شناسایی و پس از تشکیل پرونده، موضوع به مقام قضایی ارجاع شد.

رییس منطقه حفاظت شده مُله ی گاله، همچنین از دستگیری 2 فرد متخلف که اقدام به تهیه هیزم از چوب بلوط جنگلی کرده بودند و تشکیل پرونده برای آنان خبر داد و گفت: طی 2 روز گذشته 3 پرونده تخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچیان چوب در شیراز

دستگیری قاچاقچیان چوب در شیراز