مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-25بين الملل

انتقال 11 زندانی ایرانی محکوم به حبس در زندان های عراق از مرز مهران


11 تن از زندانیان ایرانی که به اتهامات مختلف محکوم شده بودند با رایزنی های وزارت دادگستری ایران با مقامات قضایی کشور عراق در قالب تفاهم نامه بین دو کشور, امروز از مرز مهران به ایران منتقل شدند - عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: پنج شنبه 5 اسفند 1400، 11 شهروند ایرانی محکوم به حبس به اتهامات مختلف در زندان های عراق با تلاش و رای زنی های وزارت دادگستری ایران با مقامات قضایی کشور عراق، از مرز مهران به کشور استرداد داده شدند و هم اکنون در زندان ایلام به سر می برند.

وی با بیان این که عمده زندانیان استرداد شده به اتهامات مختلف و حبس های طویل مدت محکوم شده اند افزود: برخی از آنها حداقل یک چهارم دوره محکومیت خود را در عراق گذرانده اند.

دادستان ایلام خاطرنشان کرد: با پیگیری های دستگاه قضایی، این تعداد محکومان به کشور منتقل شدند و طی مراحل قانونی در ایران مستقر تصمیمات قانونی در مورد آنها گرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتقال این زندانیان به کشور با حضور نماینده وزارت امور خارجه، دادستان شهرستان مهران، نماینده وزارت دادگستری، فرمانده هنگ مرزی، مدیر کل زندان مرکزی استان ایلام و مقامات قضایی کشور عراق صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 11 زندانی ایرانی محکوم به حبس در زندان های عراق از مرز مهران

انتقال 11 زندانی ایرانی محکوم به حبس در زندان های عراق از مرز مهران