مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-25سياسي

دروس دینی و تربیتی در نظام آموزش و پرورش در حاشیه نباشد


امام جمعه گراش با اشاره به نقش مهم معلمان پرورشی در تعلیم و تربیت دانش آموزان گفت: نباید دروس پایه دینی و تربیتی در نظام آموزش و پرورش در حاشیه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور در خطبه های این نماز عبادی سیاسی جمعه گراش با اشاره به هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار داشت: تربیت دینی دانش آموزان از مهمترین وظایف آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه مساله تربیت در فرهنگ و معارف اسلام یکی از مهمترین مسائل است، بیان کرد: جامعه پویا بر محور تعلیم و تربیت اسلامی است و دانش آموزان امانتی در اختیار مسؤولان تربیتی هستند.

خطیب جمعه گراش با تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به قرارگیری دوران امامت این امام شیعیان در دوران خلفای عباسی، افزود: مبارزه با ظلم و صبر و استقامت سیره عملی زندگی امام موسی کاظم (ع) بود و همه ائمه اطهار در زندگی با برکتشان همواره با جاهلیت غاصب و ظلم مبارزه کردند.

بخشایش پور با تاکید بر اینکه امام موسی کاظم (ع) نیز در برابر ظلم هارون ساکت ننشست تا جایی که همین امر سبب کینه آن ها شد، عنوان کرد: نفی مشروعیت آن ها و توجیه شیعیان به همکاری نکردن با آنان و نفوذ در حاکمیت عباسی برای کاهش فشار سیاسی، امنیتی و اقتصادی شیعیان و علویون از اقدامات امام هفتم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروس دینی و تربیتی در نظام آموزش و پرورش در حاشیه نباشد

دروس دینی و تربیتی در نظام آموزش و پرورش در حاشیه نباشد