مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-25اجتماعي

اجرای طرح وقف سبز در آستان های مقدس چهارمحال و بختیاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح وقف سبز از روز 15 اسفندماه همزمان با ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت یک هفته در بقاع متبرکه دارای ظرفیت اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع درختکاری و محیط زیست در نگاه ما یک نگاه معرفتی و معنوی است، گفت: طرح وقف سبز با هدف تقویت خدمات اجتماعی بقاع متبرکه در حوزه محیط زیست، کمک به آبادانی و سرسبزی محیط پیرامونی، ترویج فرهنگ درختکاری و افزایش پوشش گیاهی منطقه و بقعه و ترویج فرهنگ وقف و بخصوص وقف برای محیط زیست در بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از کارهایی که در اجرای این طرح صورت می گیرد، تعامل با دانشگاه علوم پزشکی در راستای مشارکت خانواده هایی است که صاحب فرزند نورسیده شده اند؛ به این صورت که این خانواده ها در طرح وقف نهال با درج پلاک به نام فرزندشان بر روی درخت، مشارکت می کنند.

وی در پایان ادامه داد: گفتنی است این طرح از روز 15 اسفندماه همزمان با ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت یک هفته در بقاع متبرکه دارای ظرفیت اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح وقف سبز در آستان های مقدس چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح وقف سبز در آستان های مقدس چهارمحال و بختیاری