مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-25سياسي

امام جمعه رشت: نیازمند اقدام قاطع شبیه آزادسازی سواحل در حوزه تثبیت قیمت هستیم


امام جمعه رشت با اشاره به ابراز خرسندی مردم از آزادسازی قاطع 60 متری ساحل دریا گفت: ثبات قیمت نیازمند اقدامی قاطعانه و انقلابی همچون آزادسازی ساحل از سوی دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت در مصلا این شهر با اشاره به ابراز خرسندی مردم از آزادسازی قاطع 60 متری ساحل دریا اظهار کرد: دولت در 20 روز توانست حتی دستگاه های سه گانه ای که ساحل خواری کرده بودند در اقدامی تحسین برانگیز، به نفع مردم آزاد کند.

وی با بیان اینکه دولتی که این گونه قدرت دارد می تواند چنین اقدامی در موضوعات دیگر هم انجام دهد، افزود: انتظار داریم ثبات قیمت را نیز همین گونه مقتدرانه و انقلابی در عرصه بازار ایجاد کنند تا مردم آن را به طور ملموس احساس کند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه از قوای سه گانه می خواهیم ثبات قیمت را در دستور کار قرار دهند تا امید مردم به نظام برمی گردد، افزود: اگرچه مردم با همه مشکلات پای کار نظام ایستاده اند و این نورچشمی ها بودند که جداشده اند، لذا باید قدر این مردم عزیز، بصیر و هوشیار را دانست و امید را برگرداند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تصریح کرد: با توجه به افزایش بی رویه قیمت ها دیگر این سازمان نمی تواند سخنی بگوید چراکه با مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: نیازمند اقدام قاطع شبیه آزادسازی سواحل در حوزه تثبیت قیمت هستیم

امام جمعه رشت: نیازمند اقدام قاطع شبیه آزادسازی سواحل در حوزه تثبیت قیمت هستیم