مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-25سياسي

بیانیه «گام دوم» به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم واقع شده و باید با جدیت بیشتری اجرایی شود، گفت: لازم است بیانیه «گام دوم» به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اولین همایش هم اندیشی و هم افزایی فعالین بیانیه گام دوم انقلاب البرز شامگاه روز گذشته (پنج شنبه) با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و دکتر سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم استان البرز در تالار اجتماعات امام خمینی (ره) دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه به تعریف اقسام جوان پرداخت و گفت: جوان سنی ، جوان ظاهری و جوان قلبی از انواع جوانی است که در جوان قلبی مقصود نشاط جوانی است.

وی با تأکید بر اینکه جوان در بیان رهبر معظم انقلاب به خصوصه جوان سنی نیست، گفت: در بیان رهبری جوان کسی است که نشاط کار دارد لذا با این تعریف از شهید سیلمانی نیز می توان به عنوان جوان نام برد.

امام جمعه کرج بابیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم است و هنوز کار اساسی روی آن صورت نگرفته، گفت: هنوز بعد از گذشت سه سال، بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان غالب نشده و متأسفانه جبهه انقلاب نیز با این مسئله عادی برخورد می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه «گام دوم» به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود

بیانیه «گام دوم» به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود