مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-25اقتصادي

افزایش 40 درصدی صادرات ایران/ مشکلات رفع تعهدات ارزی مرتفع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مظفر علیخانی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: شهر تبریز هم از لحاظ صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و هم از لحاظ علم و ادب و فرهنگ و هنر جزو افتخارات کشور است.

وی ادامه داد: رونق تولید، اشتغالزایی، تولید و توزیع ثروت، برقراری عدالت اجتماعی، گسترش رفاه عمومی، رنگین کردن سفره مردم و صادرات تمدن ملی به سراسر دنیا از جمله کارکردهای مختلف صادرات است.

معاون استان ها و تشکل های اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: در بازارهای صادراتی قهرمانان هر کشور حضور دارند بنابراین تولیدکنندگان و صادرکنندگان در عرصه مدیریت کیفیت و قیمت محصولات باید بتوانند با نام آوران دنیا رقابت کنند که خوشبختانه در چند دهه اخیر این موضوع یکی از افتخارات کشور بوده است.

علیخانی ادامه داد: برخلاف کارکردهای موجود صادرات در سال های اخیر به ویژه از ابتدای سال 97 ما صرفا ارزآوری را به عنوان مهمترین کارکرد صادرات تلقی کرده ایم و به همین جهت نیز تعهد ارزی به عنوان مشکلی به حوزه صادرات اضافه شده است که امیدواریم در این زمینه با حمایت مجلس و دولت، موانع تولیدکنندگان و صادرکنندگان برداشته شود.

وی گفت: همانگونه که در ماه های گذشته صادرات بیش از 40 درصد افزایش یافت، امیدواریم در ماه های آینده نیز این آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی صادرات ایران/ مشکلات رفع تعهدات ارزی مرتفع شود

افزایش 40 درصدی صادرات ایران/ مشکلات رفع تعهدات ارزی مرتفع شود