مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-25سياسي

تا افراد نالایق کنار گذاشته نشوند اصلاح کامل نخواهد شد


راه اصلاح اجتماع،اصلاح افراد نالایق است و تا افراد نالایق درست نشوند و یا اگر قابل اصلاح نیستند کنار گذاشته نشوند اصلاحات صددرصد به نتیجه نخواهد رسید.

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان گفت:راه اصلاح اجتماع،اصلاح افراد نالایق است و تا افراد نالایق درست نشوند و یا اگر قابل اصلاح نیستند کنار گذاشته نشوند اصلاحات صددرصد به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در خطبه های سیاسی_عبادی نماز جمعه همدان ضمن دعوت به تقوای الهی با بیان اینکه ماه رجب،شعبان و رمضان فرصت خوبی برای تمرین تقوای الهی و پرهیزکاری است اظهار کرد:انقلاب ادامه دهنده راه بعثت رسول خدا بوده و استقلال یکی از نعمت هایی است که از برکات انقلاب به دست آمده و قبل از انقلاب زیردست 50 هزار مستشار آمریکایی بودیم و نیروهای مسلح ما قدرتی برای تصمیم گیری نداشتند و ساخت سلاح های نظامی در ایران ممنوع بود و سلاح های وارداتی جواز تعمیر هم نداشتند که استقلال کنونی نتیجه ایثار شهدا و استقامت مردم طی 43 سال گذشته بوده است.

وی ضمن تبریک عید مبعث با بیان اینکه طبق آیات قرآن مبعوث شدن پیامبر نعمت بزرگی برای مومنان است افزود: به فرموده امام خمینی (ره) رسول اکرم آمده تا انسانیت را رواج داده و آدم بسازد که وقتی آدم ساخته شد عدالت در جامعه حکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا افراد نالایق کنار گذاشته نشوند اصلاح کامل نخواهد شد

تا افراد نالایق کنار گذاشته نشوند اصلاح کامل نخواهد شد