مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-25سياسي

حجت الاسلام غلامی: در تبیین معارف انقلاب 5 درصد توانمان را هم به کار نگرفته ایم


رییس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا گفت: در تبیین اندیشه ناب انقلاب، 5 درصد از کاری که باید می کردیم و توانش را هم داشتیم انجام نداده ایم و نتیجه این شده که امروز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، هر انقلاب و حرکت سیاسی از یک پشتوانه معرفتی و ایدئولوژیک برخوردار است.

ما انقلاب اسلامی را نوری می دانیم که در عصر ظلمت مدرنیسم بار دیگر انسانی را به خود و خداوند ارجاع داده و با اتکا بر آموزه های اساسی قرآن و عترت نظامی را تشکیل داد که مجرای تحقق وعده خداوند شود.

سؤالی اساسی در این بین است که آیا انقلاب در تبیین و تفهیم ارزش های خود به جهانیان بالاخص مسلمین جهان موفق بوده است؟ با حجت الاسلام رضا غلامی، رییس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا گفت وگویی داشته باشیم که در ادامه حاصل این مصاحبه را خواهید خواند.

  در طول 40 سال گذشته کار فرهنگی اولویت ما نبوده است غلامی ابتدا در مورد کارنامه 40 ساله جبهه انقلاب و تبیین معارف اساسی گفت: معتقدم ما طی 43 سال گذشته در تبیین اندیشه ناب انقلاب اسلامی تلاش هایی داشته ایم.

بی انصافی است اگر زحمات مدیران فرهنگی و یا شخصیت های فرهنگی ای که مستقلا و در مواردی بدون کمک دولتی در این زمینه گام هایی را برداشته اند، نادیده بگیرم، اما باید توجه کنیم کاری که طی 4 دهه اخیر شده با نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام غلامی: در تبیین معارف انقلاب 5 درصد توانمان را هم به کار نگرفته ایم

حجت الاسلام غلامی: در تبیین معارف انقلاب 5 درصد توانمان را هم به کار نگرفته ایم