مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-25سياسي

وضعیت امروز اوکراین نتیجه دل سپردن به وعده های پوچ آمریکایی ها است


امام جمعه آستارا با بیان اینکه اوکراین روزی جزو قدرت های هسته ای بود،گفت:این کشور امروز برای تأمین امنیت خود محتاج ناتو و غربی ها شده و این عاقبت کسانی است که دل در گرو آمریکا ببندند.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت بیست و پنجم ماه رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: این امام همام در فضائل اخلاقی و سبک زندگی الگوی راستینی برای تمام مسلمانان است.

غربی ها بازنده اصلی این میدان هستند امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به حمله نظامی روسیه به اوکراین و بروز جنگ در مرزهای شرقی اوکراین گفت: جنگ مورد رضایت و پسند هیچ انسان آزاده ای نیست چرا که جان انسان های بی گناه را به خطر انداخته و زیرساخت ها، فرهنگ، اقتصاد و حتی هویت یک کشور را نابود می کند.

باقری ادامه داد: روسیه در ابتدا با به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری خودمختار دونتسک و لوهانسک در منطقه دونباس، فصل جدیدی در تحولات اوکراین گشود و سعی کرد به جای عقب نشینی و حمله نظامی از طریق حمایت از استقلال جدایی طلبان مسأله را پیش ببرد اما ادامه عهدشکنی های اوکراین و دخالت های آشکار غربی ها جهت استقرار سامانه های موشکی ناتو کار را به جنگ نظامی کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت امروز اوکراین نتیجه دل سپردن به وعده های پوچ آمریکایی ها است

وضعیت امروز اوکراین نتیجه دل سپردن به وعده های پوچ آمریکایی ها است