مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-25ورزشي

جریمه سنگین برای کادر فنی و بازیکنان والیبال شهرداری ارومیه


شهردار ارومیه، در نامه ای خطاب به مدیر عامل باشگاه خواستار رسیدگی فوری به علل و دلایل ناکامی های مستمر تیم والیبال در رقابت های لیگ برتر و جریمه حداکثری برای کادر فنی و بازیکنان این تیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از ارومیه، در پی باخت های متوالی و مکرر تیم والیبال حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در نامه ای خطاب به پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دستور داد با لحاظ عملکرد نامطلوب بازیکنان و کادر فنی تیم در این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال و در اجرای آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران نسبت به اعمال حداکثری جریمه های موضوع این آیین نامه اقدام نماید.

شهردار ارومیه در این نامه با اشاره به هزینه های بالای تیم و عزم جدی شهرداری ارومیه برای حمایت از والیبال ارومیه به عنوان پایتخت والیبال ایران تاکید کرده است تا در اولین روز کاری هفته آینده مدیرعامل باشگاه در جلسه فوق العاده ای که با حضور پیشکسوتان والیبال ارومیه به منظور آسیب شناسی و تبیین علل ناکامی های متوالی و شکست های پی در پی تیم تشکیل خواهد شد حضور یابد تا علل و دلایل ناکامی های مستمر، بررسی و چاره اندیشی شود.

مهدی زاده شهردار ارومیه، توجه جدی به انتظارات هواداران و مردم ارومیه از تیم والیبال شهرداری را از اهم موضوعات برشمرد و خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه سنگین برای کادر فنی و بازیکنان والیبال شهرداری ارومیه

جریمه سنگین برای کادر فنی و بازیکنان والیبال شهرداری ارومیه