مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-25سياسي

خداوند کافران را در قیامت کور محشور می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید به کافران زندگی بی سعادت و بد می دهیم و در قیامت آنها را کور محشور می کنیم.

- آیت الله طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی، سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با محترم شمردن عبادت و روزه داری در سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان ضمن اشاره به حدیثی از حضرت موسی بن جعفر(ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص) در بیان فرائضی که دست و پای شیطان را قطع می کند گفت: اول روزه است که باعث می شود چهره شیطان از ناراحتی سیاه شود و او را خرد می کند و دوم صدقه دادن و کمک کردن به فقرا است که کمر شیطان را می شکند.

وی ادامه داد: محبت انسان به خدا و انجام عمل صالح حرکت سومی است که رگ نخاع شیطان را قطع کند و چهارم استغفار است که رگ پشت پای شیطان را قطع می کند و توان حرکت را از او می گیرد.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه هر کار خوبی که به نیت خدا انجام شود مصداق صدقه است، گفت: نیازمندان در این وضع معیشت به کمک نیاز دارند، کاسبان و مردم نباید سر هم کلاه بگذارند و لازم است سود خود را کمترکنند که این خود نوعی صدقه در راه خدا و برای نیازمندان و محرومان است.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: وقتی حکومت تشکیل شد امام خمینی(ره) در همان سال 57 کمیته امداد را تشکیل و در اوایل سال 58 بنیاد مستضعفین و بنیاد شهید و همین طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداوند کافران را در قیامت کور محشور می کند

خداوند کافران را در قیامت کور محشور می کند