مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-25سياسي

گرانی بی ضابطه در اردستان دغدغه مردم است


امام جمعه موقت اردستان مسئله گرانی در اردستان را دغدغه مردم دانست و گفت : هزینه ها در بازار اردستان با شهرهای دیگر استان متفاوت است و باید نظارتها در این زمینه بیشتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام منصور صابری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: مسئله جهاد تبیین کلید واژه ی پر تکراری است که اخیراً در فرمایشات رهبر انقلاب زیاد شنیده می شود و در سخنرانی های ایشان همچون دیدار با همافران، دیدار با مردم تبریز و غیره، بر این مسئله تاکید بسیاری داشتند.

وی افزود: اکنون دورانی است که انقلاب اسلامی، نظام تشیع و اصل اسلام مورد هجمه های اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است و انسان باید از همه جهات آماده باشد.

امام جمعه موقت اردستان خاطرنشان کرد: جهاد به معنای تلاش و حرکت با جدیت است و این رکن اول جهاد تبیین است؛ دومین رکن نیز جهادی است که در مقابل ما دشمنی باشد چراکه جهاد در برابر دوست فتنه است.

صابری تصریح کرد: مبارزه با دشمن همانند فتح قله با سختی هایی همراه است و آن کسی که اراده راسخ، محکم و استوار دارد به قله خواهد رسید و آن هایی که سست هستند و تحمل سختی ندارند در میانه راه باز می ایستند.

وی تاکید کرد: دشمن در عرصه های مختلف به خصوص در جنگ نرم دو مسئله مهم را دنبال می کند، مسئله اول قطع کردن زنجیره تواصی به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی بی ضابطه در اردستان دغدغه مردم است

گرانی بی ضابطه در اردستان دغدغه مردم است