مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-25سياسي

سرنوشت اوکراین برای دوست داران ارتباط با آمریکا درس بزرگی است


سرنوشت اوکراین برای دوست داران ارتباط با آمریکا درس بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاتاوه حجت الاسلام سید رحمت الله سیادت ظهر امروز جمعه (6) اسفند در خطبه های نماز عبادی سیاسی شهر پاتاوه به موضوع تقوا، فرزند وحقوق آنها بر پدر و مادر اشاره و به استناد آیه 22 سوره لقمان گفت: ای مردم تقوای الهی پیشه کنید و بترسید از روزی که نه پدر کیفر اعمال فرزندش را تحمل می کند و نه فرزند چیزی از کیفر پدر.

امام جمعه پاتاوه افزود: در اسلام به فرزند دار شدن و تکثیر نسل تشویق زیادشده در سوره آل عمران ( آیه 35) حضرت زکریای پیامبر(ع)دعا کرد و فرمود پروردگارا از نزد خود ذریه پاکی را ببخشای.

حجت الاسلام سیادت 6 مورد از حقوق فرزند بر پدر ومادر را به اختصار، انتخاب نام نیک، تعلیم و تربیت، شیر مادر، عقیقه و ایجاد محبت حضرت علی و اولاد آن امام علیه السلام بیان کرد و از لسان مبارک نبی اکرم (ص)گفت: ای علی (ع) حق فرزند برپدر این است که نام نیک برای او انتخاب کند و خداوند رحمت کند پدر و مادری که فرزندان خود را بر نیکی کردن بر خودشان یاری دهند و به فرزندان خود احترام بگذارید و آنها را نیکو تربیت کنید.

  امام جمعه پاتاوه در خطبه سیاسی نماز حمله روسیه به اوکراین را برای آزادگان دنیا خصوصآ مدافعین غرب و آمریکا مایه عبرت دانست و گفت: حمله روسیه به اوکراین و دو شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت اوکراین برای دوست داران ارتباط با آمریکا درس بزرگی است

سرنوشت اوکراین برای دوست داران ارتباط با آمریکا درس بزرگی است