مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-25سياسي

خیرین در این روزهای سخت دست نیازمندان را بگیرند


امام جمعه گناوه با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری و روزهای پایانی سال و وضعیت معیشتی افراد نیازمند گفت: افراد دارای تمکن مالی برای کمک به نیازمندان در این امر مهم مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید تربیت را از کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

وی گفت: کودکان و نوجوانان آینده انقلاب و نظام اسلامی را ترسیم و رقم خواهند زد و باید کودکان و نوجوانان کشور را با تراز اسلامی تربیت کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت قیام 29 بهمن تبریز در ارتباط تصویری با مردم آذربایجان شرقی ادامه داد: محور فرمایشات رهبری در این سخنرانی موضوع استمرار انقلاب اسلامی بود که باید در مسیر جهاد تبیین به این موضوع پرداخت.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در چند ماه اخیر دو کلید واژه جهاد تبیین و کلید استمرار انقلاب اسلامی را استفاده فرموده اند که کلید استمرار انقلاب اسلامی در جهاد تبیین است.

وی با اشاره ادامه مذاکرات وین گفت: این مذاکرات روزهای حساسی را پشت سر می گذارد و تقریباً روی میز مذاکره از ابعاد فنی چیزی باقی نمانده است و آنچه در حال حاضر مهم است وجود یک اراده سیاسی در طرف غربی است، توپ در میدان آمریکا است و تیم رسانه ای غربی می داند تنها راه عوض کردن میدان جنگ رسانه ای و کشاندن موضوع به میدان افکار عمومی است و ظاهراً تنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین در این روزهای سخت دست نیازمندان را بگیرند

خیرین در این روزهای سخت دست نیازمندان را بگیرند