مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 16:022022-02-25سياسي

نهال رایگان برای توسعه باغات در اختیار مردم قرار گیرد


برای توسعه باغات و فرهنگ درختکاری، نهال رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش مشگین شرقی اظهار کرد: این بخش شهر توت، انگور و سیب است که ضروری است شهرداری و شورای شهر برای توسعه باغات مثمر، نهال رایگان در اختیار مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه 15 اسفند روز درختکاری فرصت بزرگ و مناسب برای رواج این فرهنگی غنی است، تصریح کرد: فرزندان و کودکانمان را باید از همان سنین نوجوانی برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تربیت کنیم چرا که زمین در حال حاضر با بحران جدی آب و مواهب طبیعی روبه روست.

امام جمعه موقت مشگین شرقی به فرا رسیدن ایام معنوی ماه شعبان و رمضان اشاره کرد و گفت: مردم روزهای پایانی ماه رجب را که مصادف با مبعث رسول گرامی اسلام (ص) است، غنیمت شمرده و از شب های پرفیض شب های قدر بهترین استفاده را ببرند.

حجت الاسلام صفری در بخش دیگری از خطبه های نماز اجرای طرح نسخه الکترونیک را حرکتی جدی و گامی مهم و اساسی در نظام بهداشتی و دارویی دانست و افزود: دولت برای سهولت در امور مردم باید نسبت به چنین کارهایی اقدام کرده و با اجرای آیین نامه های مدون جلوی حیف و میل بیت المال را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهال رایگان برای توسعه باغات در اختیار مردم قرار گیرد

نهال رایگان برای توسعه باغات در اختیار مردم قرار گیرد