مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-25سياسي

حذف عوارضی اتوبان ساوه تا پرند مطالبه جدی مردم منطقه است


حذف عوارضی اتوبان ساوه تا پرند جزو مصوبات جلسه نایب رییس مجلس بوده و مطالبه جدی مردم شهرستان است که امیدواریم به زودی با پیگیری های نماینده مردم و دیگر مسؤولان اتفاق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام و همچنین تبریک عید بزرگ مبعث همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و مقدم قرار دادن دیگران بر خود در تمام شئون زندگی براساس سیره حضرت پیامبر گرامی اسلام خصوصا در مقوله اخلاق عملی و نظری دعوت کرد.

وی در ادامه با توجه به حضور حجت الاسلام ضیایی رییس شورای زکات کمیته امداد امام خمینی استان تهران در نماز جمعه گفت: یکی از مهمترین دغدغه های ما در شهر پرند مسأله معیشت افراد کم برخوردار است که امیدواریم با همکاری کمیته امداد، شورای زکات استان تهران و دستگاه های مربوطه کامل از بین برود که یکی از راه های عملی کردن این مهم همت سرمایه گذاران صنعتگران شهرک صنعتی پرند را می طلبد.

امام جمعه پرند ادامه داد: در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که ما در منطقه خودمان افرادی را داشته باشیم که در حوزه معیشت و خوراک آنقدری عرصه بر آنان سخت باشد که در شبانه روز یک وعده غذا بخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف عوارضی اتوبان ساوه تا پرند مطالبه جدی مردم منطقه است

حذف عوارضی اتوبان ساوه تا پرند مطالبه جدی مردم منطقه است