مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-25سياسي

مسوولان ناکارآمد کنار گذاشته شوند


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مسوولان ناکارآمد باید کنار گذاشته شوند گفت: تا زمانی که این افراد در مسئولیت ها باقی بمانند، مردم در سفره خود زحمات دولت را احساس نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه وقتی انسان به درجه والا رسید اجازه تعدی را به اجنبی و هیچ قدرتی نمی دهد حتی اگر آن قدرت خود را ابرقدرت بداند ااظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب زیر نظر 50 هزار مستشار آمریکایی بودیم و ساخت سلاح نظامی در مملکت ما ممنوع بود اما انقلاب باعث خودکفایی کشور شد.

وی با اشاره به اینکه جواز تعمیر سلاح های وارداتی را به ما نمی دادند که باید در این زمینه واقعیات به مردم گفته شود افزود: نباید به خاطر  مشکلات اقتصادی و ضعف نظارت ها توسط ناظران مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، دستاوردهای امنیتی و نظامی را نادیده بگیریم، کمااینکه حل مشکلات اقتصادی نیز باید هدف اصلی در کشور باشد.

امام جمعه موقت با بیان اینکه مشکلات فعلی شاید به خاطر حضور مسببان وضع موجود است تصریح کرد: تا زمانی که مسئولانی که از گذشته باقی مانده اند و در خدمت به کشور سستی به خرج دادند، از کار کنار نروند، مردم در سفره خود زحمات دولت را احساس نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان ناکارآمد کنار گذاشته شوند

مسوولان ناکارآمد کنار گذاشته شوند