مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 16:272022-02-25سياسي

ریشه اتفاقات اوکراین توسعه طلبی دنیای غرب و ناتو است/ جنگ را محکوم می کنیم


خطیب نمازجمعه قم با تأکید بر اینکه ریشه این اتفاقات توسعه طلبی دنیای غرب و ناتو است، گفت: موضع رسمی جمهوری اسلامی این است که ما جنگ را محکوم می کنیم اما توسعه طلبی را هم محکوم می کنیم.

- قم-خطیب نماز جمعه قم با تأکید بر اینکه ریشه اتفاقات اوکراین توسعه طلبی دنیای غرب و ناتو است،گفت:موضع رسمی جمهوری اسلامی این است که ما جنگ را محکوم می کنیم اما توسعه طلبی را هم محکوم می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ششم اسفند 1400 که در مصلای قدس قم برگزار شد، با اشاره به اینکه پیامبر اکرم می فرماید (ص) کسی که از مردم پروا نداشته باشد از خدا هم پروا ندارد، عنوان کرد: این آدم به جایی رسیده است که می گوید آب که از سر گذشت چه یک نی چه صد نی .

وی در رابطه با عوامل بازدارنده انسان از عبودیت گفت: اولین اثر گناه این است که لذت عبادت و راز و نیاز را انسان می گیرد؛ اگر همه ما به آثار سوء گناه فکر کنیم خودش بازدارنده می شود.

عواقب دنیوی گناه خطیب نماز جمعه قم در رابطه با عواقب دنیوی گناه بیان کرد: قلب وقتی با گناه آشنا شد، روز به روز بیشتر به گناه متمایل می شود و یکی از آثار دنیوی گناه، فاسد شدن قلب است و امام باقر (ع) نیز می فرماید هیچ چیزی به اندازه گناه قلب آدم را فاسد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه اتفاقات اوکراین توسعه طلبی دنیای غرب و ناتو است/ جنگ را محکوم می کنیم

ریشه اتفاقات اوکراین توسعه طلبی دنیای غرب و ناتو است/ جنگ را محکوم می کنیم