مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 17:522022-02-25سياسي

امام جمعه کرج: باید از رفتار آمریکا و انگلیس با اوکراین درس گرفت


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه در مذاکرات نباید به فکر ارتباط مستقیم با آمریکا باشیم، گفت: امروز باید از رفتار امریکا و انگلیس با اوکراین درس بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی،امام جمعه کرج، در خطبه های نماز جمعه ششم اسفند ماه کرج ضمن تبریک بعثت پیامبر اسلام گفت: یکی از محوری ترین پیام های بعثت رسول خدا پیام وحدت بین مسلمین بود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه مستکبران عالم از امت واحده و وحدت بین مسلمانان وحشت دارند، افزود: امت واحده ظرفیت بزرگی است که همه موانع را از سر راه بر می دارد.

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: باید مراقب ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی بود تلاش برای وحدت مورد تاکید اولیای دین است، تلاش برای ایجاد اختلاف در بین امت ها و مسلمانان مذموم و جزو گناهان بزرگ شمرده می شود.

وی تصریح کرد: دست های پنهان از گذشته تا کنون برای تفرقه افکنی در بین جامعه اسلامی و امت مسلمانان تلاش کرده اند به همین دلیل همه مسلمانان باید با بصیرت و دشمن شناسی برای مهمترین عامل سعادت خود اقدام وحدت هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: یکی دیگر از اهداف مهم بعثت و ماموریت انبیای الهی پیاده سازی قسط و عدل در جامعه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: باید از رفتار آمریکا و انگلیس با اوکراین درس گرفت

امام جمعه کرج: باید از رفتار آمریکا و انگلیس با اوکراین درس گرفت