مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 17:522022-02-25اجتماعي

دغدغه مردم در پروژه انتقال آب رابر به کرمان برطرف می شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص پروژه انتقال آب رابر به کرمان که دغدغه اصلی مردم شهرستان رابر است، گفت: رییس جمهور شخصاَ بر این موضوع اشراف دارند و از ما خواستند که دغدغه مردم برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور امروز با حضور در رابر با بازدید از پروژه های سد شهیدان امیرتیموری و تونل انتقال آب رابر به کرمان، مشکلات زیست محیطی چندین پروژه معدن درآلو ومعادن دیگر،  لندفیل رابر، تونل انتقال آب وسدشهیدان امیرتیموری را بررسی کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: شهرستان رابر یکی از شهرستان هایی است که از لحاظ شاخصه های محیط زیستی جزو مناطق بکر کشور است و ما مکلف هستیم که سرمایه های عظیم طبیعی و خدادادی را به نحو مطلوب حفظ کنیم و برای مردم منطقه از لحاظ معیشت پایدار شرایطی را ایجاد کنیم که با استفاده از پتانسیل های نیروی انسانی بسیارعالی و تحصیلکرده این شهرستان اشتغالزایی ایجاد کنیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه چند معضل اساسی در شهرستان رابر وجود دارد که هم از سوی نماینده مردم و هم مسئولان شهرستان در حال پیگیری هستند و ما هم با جلساتی که با وزرا داریم مطرح خواهیم کرد، گفت: پروژه انتقال آب رابر به کرمان که دغدغه اصلی مردم شهرستان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه مردم در پروژه انتقال آب رابر به کرمان برطرف می شود

دغدغه مردم در پروژه انتقال آب رابر به کرمان برطرف می شود