مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-25اقتصادي

اقلام اساسی در ایام عید درسطح گسترده در کردستان توزیع خواهد شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر اینکه وظایف مجموعه جهاد کشاورزی بسیار گسترده است گفت: تامین کالاهای اساسی به مجموعه جهاد کشاورزی واگذار شده و در این راستا برنامه ریزی های لازم برای توزیع مناسب اقلام اساسی در ایام عید انجام شده درسطح گسترده .

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر اینکه وظایف مجموعه جهاد کشاورزی بسیار گسترده است گفت: تامین کالاهای اساسی به مجموعه جهاد کشاورزی واگذار شده و در این راستا برنامه ریزی های لازم برای توزیع مناسب اقلام اساسی در ایام عید انجام شده درسطح گسترده دراستان توزیع خواهد شد.

پیمان اسکندری امروز (6اسفند) در جلسە تنظیم بازار کردستان اظهار کرد: به زودی کمیته نظارت بر تامین کالاهای شب عید، متشکل از تعاون روستایی، مدیرت بازرسی، نماینده استانداری، حراست سازمان و مدیریت توسعه بازرگانی تشکیل خواهد شد و کار نظارت دقیق بر تامین و توزیع اقلام اساسی در استان پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در تولید گوشت مرغ در استان بیش از دو برابر نیاز است تصریح کرد: برنامه ریزی برای کالاهای اساسی بخصوص مرغ، گوشت و برنج انجام شده و برای عید به مقدار فراوان در بازار عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام اساسی در ایام عید درسطح گسترده در کردستان توزیع خواهد شد

اقلام اساسی در ایام عید درسطح گسترده در کردستان توزیع خواهد شد