مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-25سياسي

اعتماد به آمریکا دلیل شرایط امروز اوکراین است


امام جمعه شیروان اعتماد به دشمن را مضر دانست و گفت: اوکراین با اعتماد به آمریکا و غرب قدرت نظامی خود را از بین برد و شرایط فعلی بر سرش آمد.

- ، حجت الاسلام حسین تکمیلی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شیروان اظهار کرد: از ویژگی های پیامبر ظلم ستیزی بود و ملت ایران هم به تأسی از پیامبر اکرم و اهل بیت در مقابل ظالم ایستادگی و مقاومت کرده و خواهد کرد.

امام جمعه شیروان ادامه داد: در طول تاریخ هرگاه ملتی به دشمن اعتماد کرد و از او غافل شد، شکست خورد؛ همانند اوکراین که امروز با اعتماد به غرب و آمریکا قدرت نظامی خود را از بین برد ولی غربی ها از آن حمایت نکردند.

وی افزود: این همان مسیری است که برخی از غرب گرایان داخل کشور ما آن را می پیمودند؛ از این رو وضعیت امروز اوکراین باید درس عبرتی برایشان باشد.

تکمیلی نمونه دیگری از وابستگی به دشمن را در عرصه فضای مجازی دانست و گفت: طرح صیانت مجلس شورای اسلامی با هدف قانونمند کردن فضای مجازی و حمایت از حقوق کاربران در دست بررسی است.

امام جمعه شیروان تصریح کرد: باید توجه داشت فضای مجازی و اینترنت یکی از نیازهای ضروری جامعه است و باید تقویت شود؛ اما تقویت فضای مجازی به معنای بی در و پیکر بودن آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به آمریکا دلیل شرایط امروز اوکراین است

اعتماد به آمریکا دلیل شرایط امروز اوکراین است