مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 19:272022-02-25ورزشي

امیدوارم بازی فردا در شان لیگ دسته اول فوتبال باشد


سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین تهران گفت: امیدوارم باری فردای تیم ما با استقلال ملاثانی در شان لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید میلاد بلادی عصر امروز جمعه در نشست خبری پیش از بازی این تیمش مقابل استقلال ملاثانی اظهار کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی جوانمردانه از سوی دو تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین تهران افزود: تیم ملاثانی از لحاظ فنی و تاکتیکی، کادر فنی و بازکنان جزو تیم های با شخصیت و با تجربه لیگ یک کشور است.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما هم دارای چنین خصوصیاتی هستند، تصریح کرد: امیدوارم بازی فردا در شأن لیگ یک آزادگان کشور باشد و بتوانیم بدون هیچ حاشیه ای و فقط از لحاظ فنی دل بینندگان این بازی را شاد کنیم.

بلادی گفت: نتیجه در بازی مشخص خواهد شد و قطعاً هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و ما نیز هدفمان کسب 3 امتیاز از این دیدار است.

وی به شرایط بازیکنان این تیم اشاره کرد و افزود: تقریباً همه بازیکنان را در اختیار داریم، البته تعدادی را برای بازی فردا به دلیل مصدومیت و یا چهار اخطاره بودن نداریم اما مطمئناً بازیکنان جایگزین هم کمتر از آنها نیستند.

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین تهران بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم بازی فردا در شان لیگ دسته اول فوتبال باشد

امیدوارم بازی فردا در شان لیگ دسته اول فوتبال باشد