مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-25اقتصادي

تعیین تکلیف ذرت های آلوده دپو شده در بندر ماهشهر تا پایان اسفندماه


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه 2میلیون و 100 هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی وجود دارد که تعیین تکلیف نشده اند، گفت: امیدواریم کالاهایی که در بندرامام خمینی تعیین تکلیف نشده اند تا پایان فروردین ماه سال آینده تعیین تکلیف شوند.

- ایسنا/خوزستان وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه 2میلیون و 100 هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی وجود دارد که تعیین تکلیف نشده اند، گفت: امیدواریم کالاهایی که در بندرامام خمینی تعیین تکلیف نشده اند تا پایان فروردین ماه سال آینده تعیین تکلیف شوند.

سیداحسان خاندوزی در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ماه پایانی سال حجم کارهای گمرکی و تجاری افزایش و اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از نگرانی هایی که پیش از این وجود داشت و باید از طرف دولت مرتفع شود این است که رسوب و ماندگاری کالا در بنادر باید به حداقل کاهش یابد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بندر امام خمینی بزرگترین مبدا واردات کالای اساسی و غلات به کشور است، گفت: سهم زیادی از واردات کالای اساسی و غلات توسط این بندر در کشور انجام می شود اما متاسفانه به دلیل ناکارآمدی هایی که پیش از این وجود داشت در ماه های گذشته حجم رسوب و ماندگاری بالایی در بندر وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف ذرت های آلوده دپو شده در بندر ماهشهر تا پایان اسفندماه

تعیین تکلیف ذرت های آلوده دپو شده در بندر ماهشهر تا پایان اسفندماه