مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 19:422022-02-25فرهنگي

نمایش آثار هنرمندان توانیاب در خارج از کشور


دومین جشنواره همام (جشنواره تخصصی ویژه توانیابان کشور) امروز ـ جمعه ـ ششم اسفند ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا رسما کلید خورد.

- دومین جشنواره همام (جشنواره تخصصی ویژه توانیابان کشور) امروز ـ جمعه ـ ششم اسفند ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا رسما کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در افتتاحیه این جشنواره حضور داشت، از برنامه ریزی این وزارتخانه برای برپایی و برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان توانیاب در خارج از کشور خبر داد.

اسماعیلی در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره همام با اشاره به ظرفیت و توانایی شرکت کنندگان در دومین دوره از این جشنواره اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این آمادگی را دارد که از هنرمندان توانیاب جامعه در بخش های مختلف هنری حمایت کند.

او همچنین از برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برپایی نمایشگاه های آثار هنرمندان توانیاب در خارج از کشور خبر داد و گفت: بنا داریم از ظرفیت این هنرمندان برای معرفی آثارشان در نمایشگاه های خارج از کشور استفاده کنیم و نمایشگاه ها آثار آنها را برگزار کنیم.

محمدرضا مشهدی دبیرکل دومین جشنواره ملی ـ هنری هُمام نیز در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: ما با برگزاری یک نمایشگاه از آثار تجسمی و صنایع دستی هنرمندان توانیاب متوجه ظرفیت بسیار درخشان این هنرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار هنرمندان توانیاب در خارج از کشور

نمایش آثار هنرمندان توانیاب در خارج از کشور