مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 22:022022-02-25اجتماعي

تشریح دستورالعمل های کرونایی در کهگیلویه


دستورالعمل های مقابله با کروناویروس در دهدشت تشریح شد.

- سید منصور تقوی در نشست ستاد کرونای شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: تعطیلی تالارهای پذیرایی و اماکن ورزشی سرپوشیده در سطح شهرستان امری ضروریست.

وی افزود: آموزش حضوری و گروهبندی شده و یک روز در میان مقطع ابتدایی و همچنین متوسطه های اول و دوم با جمعیت زیر یکصد نفر دانش آموز و با گروههای کلاسی حداکثر 15 نفری، آموزش حضوری و گروهبندی شده و همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مهد کودک ها از جمله موارد مهم دستورالعمل های ستادی کرونای شهرستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه با تاکید بر این مهم که مصوبات این جلسه از شنبه هفتم اسفند لغایت پایان هفته اجرایی خواهند شد، اظهار کرد: تشدید نظارت بر فعالیت اصناف مختلف و بازاریان، کافه باغ ها و همچنین مراسمات تشییع و خاکسپاری و برخورد با متخلفان و ناقضین شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا از مصوبات سی و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان کهگیلویه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقوی بیان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا و در پی تعطیلی تالارها تمامی دفاتر ثبت ازدواج نیز موظف به ثبت ازدواج با حضور زیر 10 نفر همراه در محل دفترخانه خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستورالعمل های کرونایی در کهگیلویه

تشریح دستورالعمل های کرونایی در کهگیلویه