مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 22:522022-02-25بين الملل

پنس: تحریم های آمریکا علیه روسیه به اندازه کافی موثر نبوده است


معاون رییس جمهوری سابق آمریکا امروز (جمعه) گفت که تحریم های دولت جو بایدن علیه روسیه تقریبا به اندازه کافی موثر نبوده است و از کاخ سفید خواست تا صادرات انرژی روسیه را هدف قرار دهد و مسکو را از سیستم بانکی بین المللی حذف کند.

- معاون رییس جمهوری سابق آمریکا امروز (جمعه) گفت که تحریم های دولت جو بایدن علیه روسیه "تقریبا به اندازه کافی موثر نبوده است" و از کاخ سفید خواست تا صادرات انرژی روسیه را هدف قرار دهد و مسکو را از سیستم بانکی بین المللی حذف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، مایک پنس، معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در گفت وگو با فاکس نیوز اظهار کرد: این واقعیت که ما هنوز تحریم های تنبیهی را برای متوقف کردن ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه اعمال نکرده ایم، برای من غیر قابل درک است.

پنس استدلال کرد که موافق و طرفدار اخراج روسیه از سیستم مالی بین المللی سوییفت است؛ زیرا این سیستم بخش قابل توجهی از درآمد اقتصادی این کشور را تشکیل می دهد.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه گفت که حذف روسیه از سیستم سوییفت لزوما خارج از گزینه های روی میز ما نیست اما برخی از متحدان اروپایی با این اقدام موافق و راحت نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنس: تحریم های آمریکا علیه روسیه به اندازه کافی موثر نبوده است

پنس: تحریم های آمریکا علیه روسیه به اندازه کافی موثر نبوده است