مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 00:172022-02-25سياسي

یادواره ملی «رفیق خوشبخت ما» در کردستان برگزار می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: دومین یادواره ملی و بین المللی «رفیق خوشبخت ما» و پویش ملی «چلچراغ» در کردستان برگزار می شود.

- پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: دومین یادواره ملی و بین المللی جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی رفیق خوشبخت ما به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: امسال نیز این جشنواره به منظور تداوم مسیر و زنده نگه داشتن یاد سردار دل ها توسط جمعیت هلال احمر استان اجرا می شود و یک کارگاه توجیهی نیز جهت اجرای هرچه بهتر این جشنواره برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: این جشنواره در دو برنامه محوری اجرا می شود که محور نخست آن جشنواره فرهنگی هنری با هدف زمینه سازی برای تولید آثار و آفرینش های هنری توسط هنرمندان و به منظور تبیین و معرفی شخصیت و تفکرات نوع دوستانه و خدمات ماندگار داوطلبانه و بی منت این سردار شهید به انسان ها در قالب های مختلف هنری است.

وی اضافه کرد: همه علاقه مندان می توانند در زمینه های هنری، تجسمی، فیلم سازی، مقاله نویسی، دل نوشته و خوشنویسی در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را تا اردیبهشت ماه سال 1401 به نشانی http://javanan.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ملی «رفیق خوشبخت ما» در کردستان برگزار می شود

یادواره ملی «رفیق خوشبخت ما» در کردستان برگزار می شود