مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 00:322022-02-25سياسي

احداث دو مجتمع بزرگ گلخانه ای با مساحت 62 هکتار در قروه


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: دو مجتمع بزرگ گلخانه ای با مساحت 62 هکتار در شهرستان قروه احداث می شود.

- پیمان اسکندری، در حاشیه اولین بازدید شهرستانی در شهر قروه اظهار کرد: مجتمع گلخانه ای 12هکتاری شهر دلبران و مجتمع 50 هکتاری در روستای دوسر این شهرستان از پروژه های اولویت دار بخش باغبانی این شهرستان است که به زودی مراحل ساخت آن ها شروع خواهد شد.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان قروه عنوان کرد: باتوجه به اهمیت اشتغالزایی و اقتصاد کشاورزی در استان و در راستای بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست بهره برداران بخش کشاورزی به صورت مستمر دیدارهای مردمی در شهرستان های استان را برگزار می کنیم تا به طور مستقیم با بهره برداران ارتباط داشته و مشکلات خود را بیان کنند و بتوانیم برای رفع آن اقدامات بهتری انجام دهیم.

اسکندری افزود: شهرستان قروه با وجود دارا بودن پتانسیل های صنعتی اما باز هم، بخش اصلی اقتصادی در این شهرستان بخش کشاورزی بوده و اشتغالزایی در این بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ادامه داد: در بخش کشاورزی شهرستان قروه به طور مستقیم و غیر مستقیم نزدیک به 40 هزار نفر فعالیت می کنند البته حدود 18 هزار نفر بهرە بردار به عبارتی تولید کننده بخش کشاورزی در این شهرستان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو مجتمع بزرگ گلخانه ای با مساحت 62 هکتار در قروه

احداث دو مجتمع بزرگ گلخانه ای با مساحت 62 هکتار در قروه