مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 01:122022-02-25سياسي

جشنواره ملی خاطره نویسی و سفرنامه نویسی رضوی بین المللی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جشنواره ملی خاطره نویسی و سفرنامه نویسی رضوی جایگاه اصلی خود را پیدا کند و از سطح ملی به بین المللی برسد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری جمعه شب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی خاطره نویسی و سفرنامه نویسی رضوی، بیان کرد: ساحت مقدس امام رضا (ع) در منظومه امامت و ولایت دارای جایگاه خاص است به گونه ای که در مجامع معارفی و حتی متون فاخر نیز به این مهم اشاره شده است.

وی اظهار کرد: حضرت محمد (ص) حضرت را به عنوان بضعه المنی به معنی پاره ای از وجود من تعبیر کرده که پیامبر گرامی اسلام این تعبیر را به حضرت فاطمه زهرا (س) نیز عنوان داشته اند و در زمان صدر اسلام و زمان حیات گفته است که در آینده قریب به 200 سال در سرزمین خراسان پاره ای از تن من دفن خواهد شد که این پیش گویی رسول خدا از ناحیه علم نبوت بیان شده است.

آیت الله صفایی بوشهری در ارتباط با فضائل و کرامات امام رضا (ع) افزود: پیامبر اسلام فرموده هیچ غمگینی نیست که به زیارت حضرت رود و غم و اندوهش نزداید و خداوند نیز هیچ گناه کاری را به زیارتش نمی فرستد مگر اینکه تمام گناهانش را ببخشاید که این نشان از عظمت وجودی حضرت در منظومه ولایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی خاطره نویسی و سفرنامه نویسی رضوی بین المللی شود

جشنواره ملی خاطره نویسی و سفرنامه نویسی رضوی بین المللی شود