مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 07:572022-02-26بين الملل

حمله روسیه به اوکراین چه تاثیری بر مذاکرات وین دارد؟


یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با بیان این که تاثیر جنگ اوکراین بر مذاکرات وین به دو عامل بستگی دارد اظهار کرد: اول اینکه باید دید مذاکرات وین هم اکنون در چه مرحله ای قرار دارد و دوم اینکه بحران اوکراین به چه میزان عمق و شدت پیدا می کند.

- یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با بیان این که تاثیر جنگ اوکراین بر مذاکرات وین به دو عامل بستگی دارد اظهار کرد: اول اینکه باید دید" مذاکرات وین" هم اکنون در چه مرحله ای قرار دارد و دوم اینکه بحران اوکراین به چه میزان عمق و شدت پیدا می کند.

رضا نصری در گفت وگو با ایسنا در مورد علت اصلی حمله روسیه به اوکراین چیست ؟ گفت : می گویند در نواحی مرزی روسیه پیرمردها و پیرزن هایی هستند که شب ها پای خاطرات پدر و مادرهایشان از حمله ناپلئون به شهرشان می نشستند و خود نیز شب ها برای نوه هایشان از حمله هیتلر خاطره گفته اند! این جمله بیانگر نوع نگاه روس ها به مقولهٔ امنیت است.

نگاه روسیه به امنیتش یک نگاه جغرافی محور و تاریخ محور استروسیه با حمله به اوکراین در صدد بازسازی معماری امنیتی خود در برابر قدرت های غربی است وی ادامه داد : در واقع، نگاه روسیه به امنیتش یک نگاه جغرافی محور و تاریخ محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله روسیه به اوکراین چه تاثیری بر مذاکرات وین دارد؟

حمله روسیه به اوکراین چه تاثیری بر مذاکرات وین دارد؟