مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:022022-02-26اقتصادي

قدرت سرایت اُمیکرون 70 برابر دلتاست/در مراقبت از جان کودکان احساسی تصمیم نگیرید


دوسال از جولان کرونا گذشت و علاوه بر تبعات اقتصادی، اجتماعی که بر جهان تحمیل کرد قربانیان بسیاری را بر جای گذاشت و با وجود تولید انواع واکسن های ضد کرونا در آمریکا، - ایسنا/مرکزی دوسال از جولان کرونا گذشت و علاوه بر تبعات اقتصادی، اجتماعی که بر جهان تحمیل کرد قربانیان بسیاری را بر جای گذاشت و با وجود تولید انواع واکسن های ضد کرونا در آمریکا، اروپا و آسیا، مقابله با سویه های جدید این ویروس بویژه اُمیکرون همچنان به عنوان یک چالش جدی در دنیا مطرح است به گونه ای که توقف همه گیری این ویروس را با مشکل مواجه کرده است.

از ابتدای پاندمی کرونا تصور اشتباه درخصوص عدم ابتلای کودکان به بیماری کووید 19 وجود داشت در حالی که کودکان نیز می توانند مانند بزرگسالان به ویروس کرونا مبتلا شده و کرونایی شوند و در نهایت باعث پخش بیماری شوند.

حالا هدف گرفته شدن کودکان توسط سویه جدید اُمیکرون و آسیب پذیر بودن آنان در برابر این سویه، بر همگان آشکار شده و نگرانی های مضاعفی را به والدین و کادر درمان تحمیل کرده است تا جایی که تنها در پیک ششم کرونا افزون بر 60 کودک در ساوه و زرندیه کرونایی شدند.

یک پزشک متخصص کودکان و نوزادان در ساوه در گفت وگو با ایسنا به بیان دلیل افزایش آمار ابتلای کودکان به بیماری کووید 19 گفت: تنها راه حفاظت از سلامت کودکان واکسینه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت سرایت اُمیکرون 70 برابر دلتاست/در مراقبت از جان کودکان احساسی تصمیم نگیرید

قدرت سرایت اُمیکرون 70 برابر دلتاست/در مراقبت از جان کودکان احساسی تصمیم نگیرید