مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-26اقتصادي

برپایی «نمایشگاه دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی» استان کردستان


رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، از برپایی نمایشگاه «دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی» از هفتم اسفندماه در محل نگارخانه ارشاد سنندج خبر داد.

- برپایی نمایشگاه دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی استان کردستان ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، از برپایی نمایشگاه دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی از هفتم اسفندماه در محل نگارخانه ارشاد سنندج خبر داد.

اکبر اسدی، در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی استان کردستان از امروز هفتم اسفندماه در محل نگارخانه ارشاد سنندج برپا می شود.

وی افزود: این نمایشگاه در راستای آشنایی مردم با طرح مشاغل خانگی، معرفی تولیدات و دستاوردهای مشاغل خانگی و بازاریابی و فروش تولیدات و محصولات خانگی برپا می شود.

رییس جهاددانشگاهی کردستان، با اشاره به برپایی این نمایشگاه به مدت سه روز در سطح شهر سنندج بیان کرد: این نمایشگاه از شنبه هفتم اسفندماه تا دوشنبه نهم اسفندماه دایر و آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

وی افزود: در نمایشگاه دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی ، پیشرانان موفق استان کردستان حضور خواهند یافت که امیدواریم با راه اندازی این نمایشگاه زمینه جذب افراد بیشتر در این طرح های مشاغل خانگی فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی «نمایشگاه دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی» استان کردستان

برپایی «نمایشگاه دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی» استان کردستان