مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-26اجتماعي

اجرای فعالیت یادگیری عید و هنر ویژه دانش آموزان کردستانی


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای فعالیت یادگیری ایام نوروز با عنوان عید و هنر و داستان ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی استان خبر داد.

- صدیقه عبداللهی در گفت وگو بارخبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروز و بهار طبیعت از اجرای فعالیت یادگیری ایام نوروز با عنوان عید ، هنر و داستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت تربیت تمام ساحتی و در راستای توجه به ساحت زیبا شناختی و رشد فعالیت های هنری دانش آموزان و همچنین انس دانش آموزان با کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه و به منظور استمرار فعالیت های یاددهی-یادگیری دانش آموزان به روال سنوات گذشته، برنامه عید، هنر و داستان در ایام نوروز برای دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این فعالیت ها در دو بخش هنری شامل عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه و بخش فعالیت های ادبی شامل داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی برگزار می شود و دانش آموزان می توانند بر حسب علایق خود یکی از محورها را انتخاب و فعالیت نمایند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان ارائه بازخورد مناسب به دانش آموزان صاحب اثر، فراهم نمودن زمینه ارائه فعالیت های دانش آموزان در گروه های کلاسی شبکه شاد و جلوگیری از فضای رقابتی را از مهم ترین توصیه های اجرایی این فعالیت عنوان کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فعالیت یادگیری عید و هنر ویژه دانش آموزان کردستانی

اجرای فعالیت یادگیری عید و هنر ویژه دانش آموزان کردستانی