مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-26پزشكي

وسواس زیبابودن پشت ماسک


به گفته یک پزشک آمار مراجعه افراد بالای 60 سال برای عمل هایی مانند لیپوساکشن در جهان و ایران در زمان کرونا افزایش بیشتری داشته است.

از نظر درصد جنسیت خانم ها عموماً بیشترین مراجعه کنندگان به پزشکان زیبایی اند اما این روزها مراجعه آقایان هم به مراکز پزشکی زیبایی کم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: خانم ماسکت را بزن! این روزها چه کسی را دیده ای ماسک نزند؟ بحث توی تاکسی حسابی بالا گرفته.

مسافر جلویی سر دختری که روی صندلی عقب نشسته تقریباً داد می زند.

دختر فقط نگاه می کند و با تأکید می گوید: من ماسک نمی زنم.

دعوا آن قدر بالا می گیرد که دختر نرسیده به مقصد خود پیاده می شود و موقع پیاده شدن در تاکسی را به هم می کوبد و با فریاد می گوید: این همه خرج خودم و سر و صورتم نکرده ام که حالا بخواهم ماسک بزنم! خیلی ها معتقدند همه گیری جهانی ویروس کرونا و بیماری کووید-19 و به دنبال آن محدودیت ها و الزام رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار آسیب هایی که به سلامت جوامع زده، فرهنگ و الگوسازی جدیدی هم به همراه داشته که برخی به آن فرهنگ کرونایی می گویند؛ فرهنگی که با خود مناسبات، خواسته ها و رفتارهای جدیدی به دنبال داشته است.

آیا می توان گفت همین فرهنگ جدید باعث شده که افراد بیش از پیش به عمل های زیبایی و پروسه های زیبایی پزشکی فکر کنند؟ آیا اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسواس زیبابودن پشت ماسک

وسواس زیبابودن پشت ماسک