مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-26سياسي

زیباسازی سواحل گام بعدی آزادسازی سواحل است/ راه دسترسی به سواحل هنوز وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامسر، حجت الاسلام حسن درویشیان در جلسه بررسی آزادسازی سواحل که در هتل رامسر برگزار شد، اظهار کرد: دستور رییس جمهور مبنی بر آزادسازی سواحل نماد حرکت انقلابی، تحقق عدالت محوری، فسادستیزی و مردمی بودن و اقدام جهادی بوده است و ثابت کرد می توان در زمان کوتاه کار بزرگی انجام داد.

وی گفت: برای پیگیری، تداوم تدبیر و مدیریت پس از آزادسازی کارگروه مشترک با 6 استان ساحلی تشکیل شد تا اقدامات به صورت یکنواخت با کسب تجربه عملیاتی خواهد شد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی و نماینده ویژه رییس جمهور با بیان اینکه آزادسازی سواحل سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا می دهد، افزود: اجرای این دستور رییس جمهور نیازمند نظارت است که بر عهده سازمان بازرسی گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه آزادسازی سواحل مورد تحسین مردم قرار گرفت و رفع اشکالات کام مردم را شیرین خواهد کرد، ادامه داد: آزادسازی مورد تصور مردم آماده بودن سواحل برای بهره برداری است که این مسئله در گام بعدی مدنظر قرار گیرد تا اقدامات برای رونق گردشگری و اقتصاد در سواحل عملیاتی شود.

درویشیان تصریح کرد: بازدید از سواحل نشان می دهد دسترسی مورد انتظار مردم در سواحل وجود ندارد و چند کیلومتر دیوار سبب مسدود شدن راه سواحل شده است که باید دسترسی ها با مذاکره با دستگاه های دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیباسازی سواحل گام بعدی آزادسازی سواحل است/ راه دسترسی به سواحل هنوز وجود ندارد

زیباسازی سواحل گام بعدی آزادسازی سواحل است/ راه دسترسی به سواحل هنوز وجود ندارد