مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-26اقتصادي

تجاری سازی بخش کشاورزی کردستان از اولویت های دولت سیزدهم است


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ارتقای درآمد و معیشت مردم اولویت دولت سیزدهم است و در این راستا مبحث تجاری سازی بخش کشاورزی در کردستان در اولویت است.

- ، پیمان اسکندری جمعه شب در جمع فعالان بخش کشاورزی شهرستان قروه اظهار کرد: باتوجه به اهمیت اشتغالزایی و اقتصاد کشاورزی در استان و در راستای بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست بهره برداران بخش کشاورزی به صورت مستمر دیدارهای مردمی در شهرستانهای استان را برگزار می کنیم تا به طور مستقیم با بهره برداران ارتباط داشته و مشکلات خود را بیان کنند و بتوانیم برای رفع آن اقدامات بهتری انجام دهیم.

وی افزود: شهرستان قروه با وجود دارا بودن پتانسیل های صنعتی و معدنی که دارد از جمله قطب های اصلی کشاورزی کردستان نیز محسوب شده و هم اکنون به طور مستقیم وغیر مستقیم نزدیک به 40 هزار نفر در این بخش فعالیت می کنند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد: حدود 18 هزار نفر بهر ه بردار به عبارتی تولید کننده بخش کشاورزی در شهرستان قروه فعالیت دارند و بیشترین اشتغال زایی در این شهرستان مربوط به بخش کشاورزی است.

اسکندری اظهار داشت: اقتصاد کشاورزی به طور ناخودآگاه همه حوزه های درآمدی در استان را تحت تأثیر قرار می دهد به طور مثال زمان پرداخت بهای گندم کشاورزان استان، همه بخش های دیگر در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی بخش کشاورزی کردستان از اولویت های دولت سیزدهم است

تجاری سازی بخش کشاورزی کردستان از اولویت های دولت سیزدهم است