مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:222022-02-26سياسي

تشکیل 4 حلقه امنیتی برای تامین امنیت 10 میلیون زائر حرم امامین جوادین(ع)


مسئولین عراقی می گویند به منظور برگزاری مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) که بیش از 10 میلیون نفر پیش بینی شده، تدابیر امنیتی ویژه ای اتخاذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خیل عظیم جمعیت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام این روزها به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) (یکشنبه 25 رجب برابر با هشتم اسفند ماه) از سمت بغداد و دیگر استان های عراق به سمت کاظمین در حرکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، در همین راستا مسئولین عراقی همه تدابیر امنیتی و خدمات رسانی لازم را برای زائران حرم امامین جوادین اتخاذ کرده اند.

سرلشکر تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در این خصوص گفت: طی نشستی که فرماندهی عملیات مشترک چهار روز پیش در سطح فرماندهان امنیتی برگزار کرد، برنامه های امنیتی ویژه سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) تشریح و بررسی شد.

وی افزود: در این نشست ضمن اعلام افزایش بازرسان زن و مرد و ایجاد چهار حلقه امنیتی تاکید شد که نیروهای امنیتی عملیات پیشدستانه متعددی را در شمال و جنوب بغداد انجام داده است و عده ای از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هم با لباس شخصی برای این ماموریت به کار گرفته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 4 حلقه امنیتی برای تامین امنیت 10 میلیون زائر حرم امامین جوادین(ع)

تشکیل 4 حلقه امنیتی برای تامین امنیت 10 میلیون زائر حرم امامین جوادین(ع)