مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-26فرهنگي

هنرمندان ابهری چگونه حمایت خواهند شد؟


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر به حمایت از هنرمندان این شهرستان در قالب تسهیلات حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: حمایت ها ادامه خواهد داشت.

- آیسان صادقی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حمایت از هنرمندان شهرستان ابهر در قالب تسهیلات حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عنوان کرد: با توجه به تعطیلی مشاغل و آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر از سال گذشته تاکنون در راستای حمایت از هنرمندان در سه حوزه تسهیلات مشاغل خانگی، سامانه تحفه و تسهیلات کرونایی اقدام به تشکیل پرونده، صدور مجوز و معرفی هنرمندان به بانک برای اخذ وام های کم بهره کرده است.

وی با بیان اینکه برای این منظور در ابهر به 125 پرونده با اشتغال زایی 145 نفر مبلغ 7 میلیارد و 735 میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافت، متذکر شد: از این میزان 5 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی، 225 میلیون تومان تسهیلات از طریق سامانه تحفه و یک میلیارد و 810 میلیون تومان تسهیلات کرونایی به هنرمندان شهرستان ابهر پرداخت شد.

صادقی در ادامه در خصوص ارائه تسهیلات کرونایی از طریق سامانه کارا نیز گفت: از سال گذشته تاکنون در راستای حمایت از هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر، دارندگان مجوز آموزشگاه آزاد هنری، کانون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان ابهری چگونه حمایت خواهند شد؟

هنرمندان ابهری چگونه حمایت خواهند شد؟