مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-26اقتصادي

کالای لوکسی که پای ثابت خانه های ایرانی شده است


رییس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان کرج با بیان اینکه صنایع چوب بعد از صنعت نفت بزرگترین صنعت دنیا است، افزود: صنعت چوب بسیار گسترده است و در کشورهای پیشرفته بهای زیادی به آن داده می شود ولی متاسفانه در ایران آن طور که باید و شاید مورد توجه نیست.

- مهدی ونکی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه چند دهه قبل استفاده از مبلمان در خانه های ایرانی مرسوم نبود، اظهار کرد: در گذشته مردم بیشتر از پشتی استفاده می کردند و مبل به نوعی کالایی لوکس و تجملاتی محسوب می شد ولی با گذشت زمان، توسعه آپارتمان نشینی و مدرن شدن سبک زندگی، مبلمان به پای ثابت دکوراسیون منازل تبدیل شده و کمتر خانه ای پیدا می شود که مبل نداشته باشد.

مهدی ونکی ادامه داد: امروزه صنایع چوب اعم از مبل، میز ناهارخوری، کابینت و .

جزو ملزومات هر خانه است و دیگر از جنبه تشریفاتی خارج شده است.

وی توضیح داد: همه ما به خاطر داریم در گذشته اعضای خانواده برای خوردن غذا دور سفره جمع می شدند ولی امروزه این عادت فراموش شده و اغلب افراد نمی توانند روی زمین بنشینند و بیشتر پشت میز وعده های غذایی خود را میل می کنند.

بزرگترین صنعت بعد از صنعت نفت را می شناسید؟ وی با بیان اینکه صنایع چوب بعد از صنعت نفت بزرگترین صنعت دنیا است، افزود: صنعت چوب بسیار گسترده است و در کشورهای پیشرفته بهای زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای لوکسی که پای ثابت خانه های ایرانی شده است

کالای لوکسی که پای ثابت خانه های ایرانی شده است