مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-26فرهنگي

حمام تاریخی شورین تخریب نشده است/ لوکیشن سریال علی البدل را درست تحویل ندادند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: حمام تاریخی شورین که لوکیشن سریال علی البدل بود، تخریب نشده است بلکه عوامل کار آن را درست تحویل نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمام تاریخی شورین مربوط به دوره قاجار، که در فهرست آثار ملی ثبت شده و تا چند سال پیش هم فعال بود، چند سال قبل لوکیشن سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم شد که الحاقات و کامپوزیت هایی در بنا نصب کردند اما پس از اتمام کار گویا درست تحویل نداده اند و اکنون برخی معتقدند تخریب هایی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار کرد: حمام تاریخی روستای شورین لوکیشن سریال علی البدل بود که به خاطر اینکه تخریبی روی اثر نیفتد، کامپوزیت هایی روی دیوارها کار شده بود.

علی مالمیر بیان کرد: تخریبی از اثر صورت نگرفته بود اما ایراد کار این بود که باید به لحاظ اخلاقی وقتی کارشان تمام شد، این کامپوزیت ها را جمع آوری کنند که متاسفانه انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه این اثر جزو آثار ثبت ملی است عنوان کرد: با وجود اینکه تخریبی در اثر صورت نگرفته است اما با این وجود همکاران به محل خواهند رفت و پیگیری مجدد صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام تاریخی شورین تخریب نشده است/ لوکیشن سریال علی البدل را درست تحویل ندادند

حمام تاریخی شورین تخریب نشده است/ لوکیشن سریال علی البدل را درست تحویل ندادند