مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-26ورزشي

برنامه مسابقات آزادکاران کشورمان مشخص شد/ آغاز پیکارها از امروز


آزادکاران منتخب کشورمان پس از مشخص شدن رقبای خود در اوزان مختلف از ظهر امروز در رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو ترکیه به میدان خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که رنکینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می شود، شب گذشته در شهر استانبول برگزار شد.

بر این اساس قرعه نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم که 17 نفر حضور دارند، سید علی عظیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بکا بوجیاشویلی از گرجستان می رود.

در وزن 61 کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند سعید انوری و محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف یکدیگر می روند.

در وزن 65 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، مرتضی قیاسی و رحمان رحیم پور در دور اول به مصاف یکدیگر می روند و برنده این مسابقه در ور دوم با شامیل مامدوف قهرمان جوانان جهان از روسیه کشتی می گیرد.

در وزن 70 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، علی اکبر فضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با جردن الیور از آمریکا پیکار می کند و امیرمحمد یزدانی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف صلاحتین کلیجسالیان دارنده مدال نقره اروپا از ترکیه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مسابقات آزادکاران کشورمان مشخص شد/ آغاز پیکارها از امروز

برنامه مسابقات آزادکاران کشورمان مشخص شد/ آغاز پیکارها از امروز