مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-26اجتماعي

خشم، اضطراب و رفتار پر خطر عوارض تخلیه نشدن هیجانات نوجوانان


یک مشاور کودک و نوجوان در همدان تخلیه نشدن هیجانات نوجوانان را عامل افزایش هیجانات منفی از جمله خشم، اضطراب و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان برشمرد.

- ایسنا/همدان یک مشاور کودک و نوجوان در همدان تخلیه نشدن هیجانات نوجوانان را عامل افزایش هیجانات منفی از جمله خشم، اضطراب و رفتارهای پرخطر در دانش آموزان برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پریسا قدمگاهی در نشست بررسی بلوغ اجتماعی دانش آموزان در دوران کرونا اظهار کرد: فرزندان با توجه به رشد عاطفی نیاز به رشد اجتماعی داشته و مهم ترین گروه آموزشی مرتبط با نوجوان خانواده است.

وی دوران نوجوانی را دوران طلایی زندگی هر فرد خواند و افزود: در این دوران دانش آموزان نوجوان با چالش های زیادی مواجه می شوند که با همیاری والدین و مشاوره صحیح می توانند به سلامت از آن دوره عبور کنند.

نوجوانان در دوران پاندمی کرونا منزوی شدند وی به دوران پاندمی کرونا و آنلاین بودن مدارس اشاره و اضافه کرد: این دوران لطمه زیادی به دانش آموزان و نحوه فعالیت آنها وارد کرده و به نوعی باعث کم شدن تحرک و در نتیجه تخلیه نشدن هیجانات در دانش آموزان شده و با توجه به شرایط و وضعیت کرونا و محدود شدن روابط بین افراد، آموزش مجازی و سایر مصادیق نیز احساس انزوا طلبی بین نوجوانان بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم، اضطراب و رفتار پر خطر عوارض تخلیه نشدن هیجانات نوجوانان

خشم، اضطراب و رفتار پر خطر عوارض تخلیه نشدن هیجانات نوجوانان