مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-26اجتماعي

برف و باران در 28 استان/ افزایش دما در سواحل خزر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز فعالیت سامانه بارشی در همه استان های کشور به جز خراسان جنوبی، - سازمان هواشناسی از بارش برف، باران و وزش باد شدید در 28 استان کشور و افزایش دما در نوار ساحلی خزر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز فعالیت سامانه بارشی در همه استان های کشور به جز خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ادامه دارد و در برخی ساعات سبب بارش باران، وزش باد شدید موقتی، گاهی رعدوبرق و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف می شود.

از اواخر وقت امروز نیز به تدریج از شدت فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور کاسته شده و فردا (یکشنبه) در شمال شرق، شرق، ارتفاعات و دامنه های البرز شرقی، استان های شرقی دریای خزر و بخش هایی از مرکز و جنوب شرق کشور به فعالیت خود ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، شدت بارش های فردا (یکشنبه) برای استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان خواهد بود.

روز دوشنبه در شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده و سه شنبه در شرق بارش باران پیش بینی شده است؛ روز چهارشنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در 28 استان/ افزایش دما در سواحل خزر

برف و باران در 28 استان/ افزایش دما در سواحل خزر