مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:372022-02-26سياسي

390 هزار نفر از لحاظ کرونا در کردستان پایش شدند


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از آغاز اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مبتنی بر «مشارکت مردمی، واکسیناسیون حداکثری و استفاده از فناوی های نوین» تاکنون 390 هزار نفر در استان از لحاظ کرونا پایش و غربالگری شده اند.

- حسن محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: برگزاری پویش واکسیناسیون حداکثری در مناطق مختلف استان، افزایش اکیپ های سیار واکسیناسیون برای مناطق دوردست و گروه های خاص که امکان مراجعه به مراکز ثابت ندارند از جمله اقدامات انجام شده در قالب ششمین دوره اجرای طرح شهید سلیمانی در استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازماندهی و آموزش نیروی انسانی همراه با به کارگیری نیروهای جدید و راه اندازی چندین پایگاه های واکسیناسیون از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

مدیرگروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: یکپارچه سازی سامانه های ثبت عوارض واکسن و امکان تحقیقات جامع برای تحلیل یافته ها و انعکاس نتایج به مراجع مرتبط، بهره مندی از مشارکت فعال سازمان ها، نهادها، سمن ها، خیریه ها ،اصناف و بخش خصوصی در این مدت صورت گرفته است.

محمودی با اشاره به اطلاع رسانی عمومی فهرست به روز شده پایگاه های واکسیناسیون، افزود: اعزام اکیپ های سیار واکسیناسیون برای پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

390 هزار نفر از لحاظ کرونا در کردستان پایش شدند

390 هزار نفر از لحاظ کرونا در کردستان پایش شدند